Mar 8, 2006
anonime getirilen yasak vesilesiyle :P


Aslina bakilirsa bu hesabi almistim ama kullanmiyordum.
Banusko'nun blogunu surekli takip edip, guzel yazilarina yorum birakiyorum..aldigi radikal kararla ( :p ) artik anonim yorumlara yasak getirmis..
Ben de yorum yaparken bari hesabimla yapiyim dedim, yorum yapmazsam olmaz, basim goge ermez..:) hadi hesabimi acmisken birde begendigim bi resmi paylasiyim dedim :)
uzun lafin kisasi: anonime getirilen bir yasak vesilesiyle ilk yazimi girmis oldum.. :)

 
posted by crépuscule at 3/08/2006 | Permalink |


3 Comments:


  • At 3:02 PM, Blogger crépuscule

    Banucum , terbiyesiz hazimsiz insanlar malesef heryerde varlar..dogal sonucu burdada karsimiza cikiyolar..

    Saol guzel yorumun icin sekerim :)

    opucukler & sevgiler

     
  • At 4:00 AM, Anonymous Anonymous

    Kar gormek istedigimde bu sayfayi ziyaret edicem... Iyı bloglar...

     
  • At 4:00 AM, Anonymous Anonymous

    amma dana güzel olmuş bu site ben girmeyeli:)
    ama oyuncakların arasında cezmiyi göremedim..