Mar 9, 2006
Yuz ve astar meselesi & dengesizligin tavan yapmasi..
yuzumu verdim, astarim kayboldu..

insan mutsuzken bir baskasini mutlu etmesini beklemek bencilce sanki biraz..bencil olmadigimi dusunuyorum, bana da bencillik yapilmazsa hosuma giderdi dogrusu..

bi yanim inanilmaz bi hayal kirikligi icinde, diger yanimsa iyiyim beeennn bosver diye gulumsuyo..

her turlu zit duyguyu ayni anda yasamak cazip geliyo heralde.. ya da kendimi kandirmak kolayima geliyo..

tum bunlar onumu goremedigim icin mi yoksa sonunda neler olacagini gayet iyi bildigimden dolayi mi? .. karar veremiyorum .. hmm, karar vermek istiyo muyum?

peki..optum simdi..
 
posted by crépuscule at 3/09/2006 | Permalink |


11 Comments:


  • At 7:55 AM, Blogger crépuscule

    en kisa zamanda tatliskom :)

     
  • At 9:47 AM, Anonymous Anonymous

    olay basit bence

    su anda mutsuzsan ne onemi var onunu mu goremiyom yoksa cok mu biliyom yoksa cok mu bildigimi saniyom die dusunmenin ....

    yapman gereken su anda nasil mutlu olabilirimi dusunmek ve aksiyon planlarini hazirlamaktir...

    sevgilerimle

     
  • At 11:49 PM, Blogger crépuscule

    hawky'cimm,
    hakli olabilirsin ama,
    mutsuz degil dengesizim daha cok..
    bazen isyanlardayim bazen de kanat takip ucma istegi icinde..bu duruma anlam veremiyorum..
    kaynagi mutsuzluk mu bilmiyorum..
    ama tesekkur ediyorum bak :P :)
    optum..

     
  • At 10:04 PM, Anonymous Anonymous

    Crepusculecum, hosgeldin aramiza. Kilo sorunun var mi? Varsa diyet kardesligine alalim seni. Hehehe. HAdi hep beraber diyeteeeeeeee....

    Sevgilerimle
    Nilay

     
  • At 7:01 AM, Blogger crépuscule

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 8:04 PM, Blogger Pinar

    aslinda guzel olan boyle duygulari yasayabilmek, ya tas gibi olsaydik? bir de boo'yu koymussunuz resminiz olarak kesin cok sirinsiniz :)

     
  • At 9:33 PM, Blogger crépuscule

    evet cok haklisin Pinar, her duyguyu tadabilmeli insan ki tastan farki olsun..surekli mutlu olmak da sIkici olurdu eminim..
    ayrica cok tesekkur ederim, sizin bloglarinizi ( spaces simdi kapandi galiba) takip ediyorum surekli..gercek resimlerinizi de gordum, o sizin sirinliginiz demekten kendimi alamiycam :)

     
  • At 2:34 AM, Blogger Gamzeli

    Elbette hep mutlu olmak insanı sıkar...Birazda mutsuz olalımki herşeyin değerini dah iyi anlayalım...

     
  • At 3:20 AM, Blogger crépuscule

    insaniz iste illa biseyleri kaybedince deger biliriz..
    mutsuzkende insan, deger biliyorum yasasin diyemiyo ne yazikki..
    ama her duyguyu tadabildigimize sukretmek lazim..
    sevgiler :)

     
  • At 8:25 AM, Blogger Gamzeli

    haklısın canım...

     
  • At 5:53 AM, Blogger crépuscule

    nilay'cim cok tesekkur ederim; olmaz olurmu kilo sorunum
    ama kendimi hazir hissedip de baslayamiyorum diyete bi turlu.
    yasasin diyet kardesligi, cok sevinirim tabi diyet kardesligine dahil olursam..hihoha :))

    sevgiler,