Sep 13, 2006
gunun ennn gusel saatleri **

iste benim haftanin 5 gunu sabah saat 8, aksam 6 arasinda tikildigim sirin odam burasi :)

odamda kendi masam haricinde, bir yuvarlak toplanti masasi ve toplantilarin vazgecilmesi beyaz tahta mevcut :) kapinin kenarindaki tablo benim cok hosuma gidiyor..

soyle bir dusununce aslinda gunun en guzel satlerini ofislere taikilarak geciriyoruz, calismanin yaninda sevinip, uzuluyoruz , hayallerle birlikte tatile gidip geliveriyoruz, sinirleniyoruz,guluyoruz vs vs.. calisma ortaminin huzurlu olmasi iste bu yuzden cok onemli..ve ben de bu yonden gayet sansli hissediyorum kendimi; hem calisma yerim hem de calisma arkadaslarim bakimindan..
 
posted by crépuscule at 9/13/2006 | Permalink |


11 Comments:


  • At 1:54 AM, Blogger Gamzeli

    Ayy ne şirin odan varmış senin...ne güzel resimde gerçekten çok hoş yani :)İş yerinin huzurlu ve ortamın iyi olması iyi bişey ...Çünkü evde geçirdiğimiz saatin en çoğunu orada geçiriyoruz...

     
  • At 8:19 AM, Blogger Nesrin DERİNKUYU

    Merhabalar :))

    Odan çok güzelmiş, Çok hoş bir resim:))

    Blog keşfimde yolum sana düştü, Güzel bir blogun var, Banada beklerim :))

    Sevgiler Nesrin

     
  • At 5:54 PM, Anonymous Anonymous

    butun gun seninle chat yaptigimiz oda burasiymis nihayet gorebildim :)) cok ama cok cicii, soyle seni fazla rahatsiz etmesinler ;)

     
  • At 6:13 AM, Blogger crépuscule

    gamzeli'cim;

    evet cidden onemli huzur..ne d eolsa gunun cogu orda geciyo :) tesekkurler..

    wildrose,

    merhaba hosgeldin, ben de seni ziyaret ettim edicem tabiki :) saol :)

    banucannn,

    evet iste o oda burasi..rahat vede seker chat room :p hahahah :)))

     
  • At 6:18 AM, Blogger Kayhanoviç

    bu arada bir insan calıstığı mekanı ancak bu kadar iyi tanıtabilir:) her kösesini göstermissin.

    bencede cok doğru cünkü evden daha cok vakitini orada geciriyorsun huzur ortamı şartki ne şart

     
  • At 7:52 AM, Blogger Nesrin DERİNKUYU

    Hayatım Merhaba :)) Dogum günün ne zaman bilmiyorum ama Şimdiden

    Happy Birthday to you :))

    Sevgiler
    Nesrin

     
  • At 11:07 AM, Blogger crépuscule

    valla kayhan her koseyi gorun istedim, iyi yapmamis miyim :P :))

    wildrose'cum saol cnm, 3 temuzdaydi benim dogum gunum :)))

    opuyorum!!

     
  • At 10:50 PM, Anonymous Anonymous

    biz burdayiz fistigim ;) degmez dimi " kotu " insanlari takmaya :P:)

     
  • At 11:07 AM, Blogger vintage biscuit

    yasasinnn home - office :))))))

     
  • At 2:57 PM, Blogger Bani

    Ne guzel, hem mutlu olmak ve hem de calismak :)

    Ben de bu sene mezun oldum hukuktan. Bakalim ayni seyler benim basima da gelicek mi? Bakalim o kdr sansli miyim? :))

     
  • At 10:09 AM, Blogger crépuscule

    vintage;
    vala home office rahatligina gipta ediyorum :)

    bani,
    tebrik ederim bitirmissin okulu; Allah daha iyisini nasip etsin insallah :)