Sep 11, 2006
sevdigim esyalarim #1 :)
cukulatasi senin, oyuncagi benim !!

cukulataya cok duskun olmasam da kinder'e cok duskunum. yurtdisina gidip bi istegin varmi diyen her arkadasima hic utanmadan kinder surprizzzz diyecek kadar :)
uzun suredir kinder oyuncaklarinin koleksiyonunu yapiyorum..annem cok uyuz olur, kizim yas kac felam derdinde..ne alakasi varsa yasla artik bilmiyorum, dusunemiciiim de:)

tasinirken bisi olmasin diye annemlerin evine goturmustum bazi esyalarimi..annem bir buhran aninda kinderlerimin 3te 2sini..evet yanlis degil 3te 2sini cocuklara dagitmis..kuzenlerim, komsu cocuklari vesaire..tabikine bir cingar kopardim.. ama gun gectikce artirmaya devam ediyorum.. yanda bi kisminin resimlerini gorebilirsiniz :)
odamdaki her esyanin bir anisi hatirasi vardir mutlaka, tipik yengec insani olarak kiyip da atamama huyu bende de var :)

komidinimin ustundeki simli kurelerden biri banusumun hediyesiydi, yilbasinda yollamisti..ben cok severim boyle simler piriltilar..hemen isin gucun arasinda hayallerle yolculuga cikar geliveririm..cok dinlendirir beni :)

diger simli kure ise Fransada calismaya baslayan is arkadasim ve sevgili esinin hediyesiydi, strasbourg hatirasi tadinda :)

yatagimin ustundeki ise kopegim "ambak" :) lise son sinifta cok yakin bir arkadasimin dogum gunu hediyesiydi :) Trolumu kardesim yillar once yilbasi hediyesi olarak almisti bana:) bak cré bu sana benziyo diyerek vermisti, gicik settuli :)))

plakama dikkat :P bir arkadasim ny'dayken tesaduf plakasi cre olmus, benim de nickim cre olunca bana hediye etmisti, saolsun vede varolsun :)) diger gordukleriniz de gene hep arkadaslarimdan hediyeler..

veeee ms piggy ile muhtesem gonzooooooo..ben gonzoyu cok severim, bildiginiz gibi diil :) bu sevimli yaratiklari da sevdigim bir arkadasim hediye etmisti :) odamda yerlerini aldilar hemen..
odamda daha birsuru minik minik hatira ani dolu..zaman zaman resimleyip koycam bloguma :))



 
posted by crépuscule at 9/11/2006 | Permalink |


6 Comments:


  • At 2:18 AM, Blogger Gamzeli

    ayy ama kinderden çıkan oyuncaklar benimde çok hoşuma gidiyor...Bir ara biizm iş yerinden biri de ben seviyorum diye bana biriktiriyordu..Bilgisayarımın üstü doluydu ama tabiki küçük afacanlar var buraya gelen bırakıyorlar mı :)))

     
  • At 2:22 AM, Anonymous Anonymous

    ha ha ha :)

    bende sana bişeyler getiriyim o zaman yav Atlanta'dan. ne istiyon? :P

     
  • At 10:59 AM, Anonymous Anonymous

    ayy canim hala saklarmis minik kureyi, kiyamam ben sanaaaa, yanimda olsan da soyle bi minciklasam seniii :) bu yilbasinda ne istersin bebek ? ;)

     
  • At 8:33 PM, Blogger Pinar

    Simdi Miss Piggy'yi koydun diye TRT seni sansurlemesin :P Bence oyuncaklari boyle biriktirmek cok iyi fikir, gelecege yatirim cocuklar icin :) Daha sik yaz ama olmaz mi?

     
  • At 11:17 AM, Blogger crépuscule

    gamzeli, evet bende kucuk cocuklari odama sokmuyorum :)))

    anoncumm, saol dusunmen yeterli :P ;)

    banusum ve paris hanim, saklicam herildingo yane.. :)optum canim arkadasimmm :)

    pinar, valla trt bu yaparmi yapar :) yazicam artik, sende cok ara verme, saol :)

     
  • At 5:14 AM, Anonymous Anonymous

    cok sekermis odan canim :)