Apr 19, 2006
yemek tarifi ..
sevgili hamsi;

insanlar kotu, beklenmeyecek derecede.. yo yo telas etme ,hepsi diil tabiki..sana kotuluk etmesine izin verdiklerin kotu sadece..yoksa bunlari kafana taktigin icin mi sabah ters ters yuzuyodun , hm?

hala aglayarak uyandigim sabahlar var..ruyalarimdan mi kaynakli yoksa icimdeki huzursuzluktan mi? kararsizim..belki de bu kararsizlik herseyin nedeni..suanda umursamiyorum o ayri..

nefret haddine gelip, 10 dakika icinde zittini hissetmek; ya da degerini bilmek icin tam zittini tadma geregi.. bazen dayanilmaz.. paylasmak dindirmeli, ama daha cok isliyo icime.

hayal kurmak guzel guzel olmasina ama elde edinceye kadar..

ortaya karisik bir salata, hamsiyle iyi gidecegine eminim.

afiyet olsun.
 
posted by crépuscule at 4/19/2006 | Permalink |


4 Comments:


  • At 8:17 AM, Anonymous Anonymous

    Merhaba!
    Ben Hamsi, Yeni yerime bu sabah ulastim. Burasi cok guzel, hava temiz, su temiz, ve bir suru yeni arkadaslar edindim. Sana iyi bir haberim war ben artik suyun disinda nefes alabiliyorum! yihuu! Burda cok fazla alisveris merkezi var, allahtan hersey ucuzlukta, sezon sonu diye heralde. Herneyse simdilik gitmem laazim, arkadaslarla su topu oynicaz. Kendine iyi bak hep mutlu ol! Tamam?

    Su baloncuklari....

     
  • At 1:09 AM, Blogger Gamzeli

    bencede karışık bir salatanın yanında hamsi iyi gider...Bence herşey olumlu yönde bak o zaman kafana takacak bir sıkıntın olmaz...

     
  • At 5:07 AM, Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~

    olumlu düşünmek gercekten işe yarar

     
  • At 4:07 AM, Blogger Gamzeli

    nerelerdesin yinee....