Mar 31, 2006
eli bendeeee :)
gamzeli sobelemis beni, hemen cevapliyim..ilk sobem bu ayricana :P

1- Einstenin sobelediği kimdir ve neden?

ben degilim..neden degilim bilmiyorum..

2- Okuduğunda seni en çok etileyen kitap ?

Fareler ve Insanlar

3- Takip ettiğin dergi?

Hukuk dergileri, baronun cikarttiklari

4- Günlük okuduğun gazete ?

Hurriyet, The New Anatolian

5- En yaramaz çocukluk anın?

anaokulundayken sirkcilik oynu esnasinda yakalamaya calistigim pisicik yerde megilli duran tahtanin altina kacmisti..bende bilincsizce tahtanin ustune cikip ziplamaya basladim..sonuc agzindan kanlar gelen bi pisicik..kucuktum :(((

6- Televizyon yapımcısı olsan yapmak istediğin program ne olurdu ?

makineler nasil calisir, ilginc icatlar ve hikayeleri tadinda bir program olurdu..


7- kimleri sobeliyim?

salincakta iki kisi onlar..banus :)
 
posted by crépuscule at 3/31/2006 | Permalink |


3 Comments: