Mar 31, 2006
tayt modasi !! yine yeniden :))) & potpori..
sabah birkez daha farkettimki zoraki olarak tayt modasini geri getirmis bulunuyorum..hayirli ugurlu olsun..!!
butun pantolonlarim tayt olmus mubarek..yuvarlancam yakinda.. :(((
~
yarin aksam icin alt kat komsum james ve tatli esi christin yemege davet etti..giderken guzel bi hediye goturmek istiyorum..cicek, tatli , yiyecek haricinde ne alabilirim; kararsiz kaldim..yarin sabahtan halletmem lazim bu hediye isini..apartmanda gorustugum tek arkadaslarim diyebilirim..gercekten cok tatli insanlar.. guzel & degisik birsey olmasini istiyorum, hem beni hatirlatacak hem de huzur verecek biseyler..dusunmem lazim..
~
haftalardan sonra kendimi daha iyi hissediyorum..aglama krizlerim bitti..arada hatirladikca kalbimi acitsa da bu da zamanla hafifleyecek biliyorum..hersey tecrube iste..keske daha farkli olsaydi..

bile bile hata yapmak-sonunda uzuleceginin farkinda olmak..Ama yinede....
cok garip hissediyorum kendimi cook..
 
posted by crépuscule at 3/31/2006 | Permalink |


3 Comments:


  • At 6:58 AM, Blogger Gamzeli

    canım ,

    Seni sobeledim hadi sorularımı cevapla :)))

    Bu arada saatinide ileri almaya unutma...Öptüm :)

     
  • At 7:26 AM, Blogger crépuscule

    tamam canem saol, hemen :))

     
  • At 4:14 AM, Anonymous Anonymous

    yavrum bu kadar aglama, gozlerin yesillenecek cocuklar pesinden dusmeyecek yine...