Mar 15, 2006
sIkintidan sonra olusan gokkusagi :)
havalardan midir ya da nedendir( ! ) bilmiyorum son bir haftadir icimde bir sIkinti bir korku anlatamam..

icimde aglama istegiyle dolastim, is yaptim,uyumaya calistim,yemek yedim, yasadim desem yeridir..


patronumun bile dikkatini cekmis, ne bu durgunlugunun sebebi , bi sIkintin mi var dedi durdu hafta basindan beri..


gercekten bilmiyorum..sorgulama donemi gibi bisey sanki..hicbirsey yolunda gitmiyo gibi gelmeye baslamisti..


ailemi de bayadir gormememin etkisi var heraldeki birden ya bidaha onlari goremezsem korkusu kapladi icimi..bu yuzden aksama dogru ani bi kararla ailemi ziyaret etmeye karar verip, is cikisi direk yola koyuldum.. :) yol oyle uzun geldiki anlatamam.. gozumun onune surekli anilar geldi durdu..uzadikca uzadi..


en nihayetinde vardim..


babam, annem ve kardisim ,ailecek, guzel bi aksam yemegi yedikten sonra eve donup caylarimizi icip sohbet ettik..ozlemisim..


bu ziyaret gercekten cook iyi geldi, icimde bahar nesesi,gokkusagi piriltisi olustu..aile gibisi yok, kimse yoksa onlar var.. iyiki de varlar!! ailemin hakkini nasil oderim bilemiyorum gercekten..odeyemem heralde..keske imkan olsada hep birlikte yasasak, arada mesafe olmasa.. ama ne yazikki sabah tekrar yola koyulmam gerekecek, cunku izin alamadim sirketten :( Allah uzun saglikli mutlu omurler versin, buna da sukur.. :)


resimdekiler annem & babam :)
 
posted by crépuscule at 3/15/2006 | Permalink |


12 Comments:


  • At 8:08 PM, Blogger Pinar

    Sevgili Crepsule, ne guzel sen gidip gorebilmissin onlari kisacik bir yoldan sonra, ya ben napiyim, gitmeye kalksam once para lazim, sonra izin, sonra bilet, ve sonra yaklasik 24 saat! Dedigin gibi Allah uzun ve saglikli omurler versin ailelerimize de gidemesek de goremesek de orada olduklarini bilelim, icimiz rahat etsin :)

     
  • At 10:59 PM, Blogger crépuscule

    Pinarcim ve Banucum;
    simariklik yapmis gibi hissettim birden kendimi..
    Allah cidden basimizdan eksik etmesin onlari..uzakta olsalarda, sevgileri saglikli oluslari yeter :)
    belki ailenizden uzaktasiniz oralarda ama ne gusel birbirinizi bulmussunuz..dostlar iyiki varlar degil mi :)eslerinizin hakkini da yemeyim tabi:)
    *
    Banucum haklisin, zamanla hereyin ustune bi set cekiliyo..bunlar da gecicek demeye kalmadi gecti bile !! :) ( aman aman tahta.. )
    bu arada evet babama benzetirler gercekten beni..:)

    kocaman opucukler, mucks !! :)

     
  • At 3:30 AM, Blogger crépuscule

    canim cok saol guzel yorumun icin :)
    babama olan duskunlugumu bilen bilir :))) benzetilmek beni onurlandiriyo ve sevindiriyo :)
    soylediklerin cok dogru..sabir ve zaman herzamanki gibi tek ilacimiz..
    benim gibi sabirsiz bi insan zorlaniyo gerci iste..

    cok optum canimmm :)

     
  • At 5:12 AM, Blogger Gamzeli

    amin canım allah uzun ömürler versin senin ve bizlerin ailesine ..İyi yapmışsın demek durgunluğun o yüzdenmiş :)

     
  • At 6:34 AM, Blogger crépuscule

    saol canim, amin :)
    evet gercekten cok daha iyi hissediyorum simdi..

     
  • At 11:09 AM, Blogger crépuscule

    tesekkur ederim :)

     
  • At 3:30 AM, Anonymous Anonymous

    cok ayip
    boole aile saadeti ile ilgili seyler yazipta, biz gurbettekileri bir kez daha derin bir ahhhhh cekmeye itmek cok ayip bisi :)

    ama bencillik yapmayalim, tercih meselesi bizimki ve daha iyi ve kisisel gelisim adina bir trade off ..

    tabi ki cre mizin ailesiyle beraber olmasi ve azcikta olsa derterinden uzaklasmis olmasi mutlu etmistir bizleri ..

    optum
    hawky

     
  • At 1:33 PM, Anonymous Anonymous

    hmmm dur bi bakayım yıllar oldu heralde o zamanlar tabi daha bi keyfin yerindeydi heralde baya bi keklemistin beni :) nesen tavana vurmus olmayiydi hehe tekrar o gunlerde gormek dilegiyle seni :) Yillardan sonra seni tekrar gormek guzel yazdıklarını paylasman cok guzel, bu arada annen de baya genc gosteriyo

     
  • At 1:58 PM, Blogger crépuscule

    hawkyjimm, evet ben daha iyi ve kisisel gelisim adina bi trade off yapamadim malesef..tuh !! ama hala gec degil aralika ne var surda :)

    lostpoison :) cidden guzel gunlerdi, seni gormedigim zamanlarda kendimi yazmaya verdim gordugun gibi :P:)hepimiz mutlu olalim hep umarim..seni tekrar gordugume, aradan yillarda gecse ayni tatta muhabbete devam ettigimize ben de seviniyorum :)
    ps: eh kimin annecigi :P

    sevgiler

     
  • At 3:00 AM, Blogger Gamzeli

    hani nerde yeni yazıların ...

     
  • At 7:50 PM, Anonymous Anonymous

    Ben gormeyeli sen bunalimlara girmissin. Ama herkesin soyledigi gibi sikintilarin icin sabret. Bir de ne guzel ailen var yakininda. Biz napalim?..:( Ama bunu da biz sectik ya, kimse zorla surmedi bizi baska kitaya...
    Sevgilerimle canim

     
  • At 12:38 AM, Blogger crépuscule

    evet Nilaycim, sorma zor gunler gecirdim ama daha iyiyim simdi:) cok saol..
    Allah ailelerimize uzun saglikli omurler versin :)
    sevgiler :)