Sep 29, 2006
Tek Kisilik Iftar Sofram..

Ramazani kucuklugumden beri cok seviyorum, sahura kalkmalar, iftar yemekleri..Insanda ayri bi huzur olusuyo gercekten..

Ama bu ramazanin icimi en burkan yani bu zaman kadar orucumu hep tek basima acmak zorunda kalmam oldu..Yarin sabahtan ofise gitmem gerektigi icin bu aksamdan gidemedim ailemin yanina ama yarin gitmeyi dusunuyorum..Ramazanin tadi aile es dost birlikte olunca cikiyo .. Onumuzdeki haftadan itibaren de arkadaslari iftara davet etmeye baslamak gerek artik..

Ofisten 6da cikiyorum, evevardigimda saat 6.45i buluyor, eh malum ezan da 7.6 gibi okunuyo..Bu aksam masada goruldugu uzere ramazan pidesi yok cunku firinda acaip bi sira vardi..zaten menumde de goruldugu uzere pidelik bi yemek yok..mantinin suyunu biraz fazla kacirmisim ama olsun tadi gene de guzeldi..yaprak sarmasi hazir bu arada :P sabah buzluktaki fletolari cikarmayi unuttugumdan planladigim soslu tavuklari kizartamadim ama isabet olmus, bunlarla bile sistim..birazdan da cukulatali dondurma ve ilerleyen saatlerde cay ve unkurabiyesi ile gunu kapatirim sanirim :)) gozum doymuyo..
 
posted by crépuscule at 9/29/2006 | Permalink |


8 Comments:


  • At 12:31 PM, Anonymous Anonymous

    tek kelimeyle mest oldum, canim cekti, ozendim, canim cekti, bende istiyorum, canim cekti:)))

     
  • At 12:46 AM, Blogger Gamzeli

    maşallah ten başına mı yedin...Sofra süper görünüyor..Dediğin gibi ramazan insanın ailesi ile birlikte çıkıyor ...En kısa zamanda ailen ile birlikte iftar açman dileklerimle...yemekler içinde eline sağlık canım...

     
  • At 2:17 PM, Anonymous Anonymous

    Burada bunu paylaştın. Artık yalnız değilsin. Koskocaman bir blogcu alemi yanındadır her iftar vaktinde...

     
  • At 12:52 AM, Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~

    benım mıdem cok kötü oluyor iftardan sonra sen nasıl yedın bu kadar seyı? :)

     
  • At 10:26 AM, Blogger vintage biscuit

    aman allahim
    ....
    yerim hepsini

     
  • At 1:32 AM, Blogger crépuscule

    :)))

     
  • At 12:12 AM, Anonymous Anonymous

    cre'nin saati 7:30 u gosterirken mehmetinki 7:35 i gostermektedir. O zaman imamin kum saati kaci gosterir?
    cevap: 7.6

    Yemekler guzel gozukuyor ama coban salataya biri gizlice misir atmis. Bir de sarmalardan birinin boyu digerlerinden uzun. Gavur mu acaba?

     
  • At 5:25 AM, Blogger crépuscule

    sarmayi alaskadan getirttik , uyum surecinde suanda :P
    ben salatayi misirli severim ayricanaktan :)