Oct 16, 2006
no brian, no brain :)
 
posted by crépuscule at 10/16/2006 | Permalink |


8 Comments:


  • At 7:25 AM, Anonymous Anonymous

    HAHAHAHA, çok güzeeeellll :)))))

     
  • At 7:38 PM, Anonymous Anonymous

    en mantiklisini yapmis, o kucucuk kavanozda omur mu gecer ya:) ben zaten boyle kavanoz karsitiyim biliyorsun, balik bakilcaksa akvaryumda, filtreli ortamda olmali, yazik yani bir sekilde intihar etmeseydi zaten cok vadesi kalmamistir eminim:) yalniz ben espriyi biraktim, olayin kritigini yapiyorum, cok teori calistim ondan:) hadi ben kacar ve seni kocaman oper

    Banu

     
  • At 1:37 AM, Blogger vintage biscuit

    yapmamaliydiiiii:)))))))

     
  • At 4:36 AM, Blogger Gamzeli

    yazık ayırdın birbirinden :)

     
  • At 1:26 AM, Blogger crépuscule

    oktay evet benim de cok hosuma gitti :))

    banuskomm, evet fanusta yasamak zor olmali, ama gene de eceliyle olmeli baliklar :P hehe

    vintage en azindan bi hoscakal notu birakmis ya:P

    gamzeli ben masumummmm:)

     
  • At 5:41 AM, Anonymous Anonymous

    Dogrusu "No brain!" seklinde olacak

     
  • At 7:25 AM, Blogger crépuscule

    unlem koymasak olmuyo mu? :P

     
  • At 11:10 AM, Blogger DRNEFES

    çok sevimli;)