Oct 18, 2006
yuppii!! :)

En sonunda hersey yoluna girmeye basladiiii!! 2 gun once gelen bi haber-mail neticesinde icim kipir kipirrrr ..
alakasiz bi nedenden kaynakli uykusuz geceler , huzursuzluklar, gozyaslari simdilik -puffff- yokoldular..
ne$e umudu beraberinde getiriyo, yapisik ikiz misali :) tum olumsuzluklari unutturuyo..
oyle mutluyum ki !! Allah bozmasin insallah :)
bugun gulumseme gunu olsun istiyorum ! herkes gulsun mutlu olsun.. :)
 
posted by crépuscule at 10/18/2006 | Permalink |


12 Comments:


  • At 9:50 PM, Anonymous Anonymous

    seni bu kadar neseli gormeyeli o kadar uzun zaman olmustu ki postunu 2-3 kez okudum ciddimisin diye :) canim benim, ayrintilari alicam ben senden de sen boyle gulmeye devam et o zaman kadar:)

     
  • At 12:08 AM, Blogger crépuscule

    heyooo!!
    mutluyum evet,Allah bozmasin :)
    konusalim en kisa zamandaaaa..herkes mutlu olsun :)

     
  • At 5:29 AM, Anonymous Anonymous

    hemen havaya girme falinda soyle ince uzun yakisikli bir cop adam gozukuyor. kalbini kiricak bu kesin.

     
  • At 5:32 AM, Blogger crépuscule

    buyuk sozu dinlesem? :p

     
  • At 10:04 AM, Anonymous Anonymous

    Allah seni hep güldürsün, hiç üzmesin...

     
  • At 11:33 PM, Blogger crépuscule

    amin! ahmet saol, hepimiz hep gulelim insallah :)

     
  • At 1:13 AM, Blogger Gamzeli

    Allah bozmasın canım...Umarım ki inşallah hep mutlu olursun ömür boyunca :)

     
  • At 1:29 AM, Blogger crépuscule

    saol cnm :) ayni dilekleri sen ve herkes icin diliyorum !!
    optum :)

     
  • At 2:08 PM, Blogger vintage biscuit

    hahhahah bak simdi sevindirdin beni
    herneyse bizler bile sevindik baksana

     
  • At 1:01 AM, Blogger Gamzeli

    RAMAZAN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR , NİCE NİCE BAYRALAR DİLERİM...

    SEVGİLERİMLE
    İZMİR'Lİ KUĞU

     
  • At 2:52 AM, Blogger Bani

    Gulumseme gununde gulumsuyorum :)))))))))

     
  • At 9:41 AM, Blogger crépuscule

    vintage sevindiysen ne gusel, bak bana gene bahane cikti ben de sevindigine seviniyim :p :))) haha

    gamzelicim, ben de snein bayramini kutlarim cnm :)

    banii hep gul isallahhh :)