Oct 21, 2006
cok tatlilarrrrr :)

yeni evime tasinmadan bir hafta once -temmuz ayinda- canim baligim Tibet oldu :((( cok sevimli minik kirmizi tek basina yasamaktan hoslanan cesurr bi balikti kendisi :)

yemsiz kalirdi bazen suyunu temizlemeyi unuturdum ama gene de birakmamisti beni, taki alistigi yem bitip yeni yem alana kadar!!! sanirim adam bana bayat yem satti, canim baligim o yemlerden yedikten sonra oldu :((

uzun zamandir aklimda; bi balik alicam yeniden..isim aramaya basladim bile !! onerisi olan varsa memnuniyetle degerlendirmeye alinirrr :))

cok seviyorum baliklari ya, cok tatlilarrrrrrrrrrrrrrrr :)
 
posted by crépuscule at 10/21/2006 | Permalink |


13 Comments:


  • At 1:13 PM, Anonymous Anonymous

    alirsan boyle ziplayip opusen baliklardan olsun:) daha bir romantik hava katarlar evine:) Tycho olabilir(tayko:) mesela Ozzy'nin rahmetli baliginin adini yasatiriz :P

     
  • At 3:24 PM, Anonymous Anonymous

    sid :)

    ice age deki gelincigin adi idi ,
    eglenceli bi karakterdi :)

     
  • At 4:49 AM, Anonymous Anonymous

    ben de çok seviyorum balıkları... hele hele ızgarada :)))

     
  • At 8:22 AM, Blogger Bani

    Bence once baligi al, onun rengine ve cinsiyetine gore dusunuruz canim :) Hayvan sevgisi guzel bisey yaaa :)

     
  • At 12:37 PM, Blogger crépuscule

    banucann evet sudan ziplayan baliklar yok diil onlardan mi alsam naapsam :p tyco cok sevimliydi ciddennn..rahmetli :)

    niluxxxx ice age izlemedim, ama sid de gusel bi isimmiss:)

    oktay inanirmisin ben yilda 1 kez yesem yetiyo balik..ton baligi haric tabe:

    baniya kirmizi ya da lacivert gibi bi renk olucak yeni baligimmmm :)

     
  • At 5:55 AM, Blogger Gamzeli

    Canım yaa eğer hatırladığım balıksa bende üzülmüştüm...Ama ne yapacaksın artık ömrü o kadarmış...

     
  • At 1:24 PM, Blogger zilsizzarife'nin yeri

    Ya crepuscelem ,
    Üniv.1.sınıftayken bende oda arkadaşımla beraber böyle senin rahmetli gibi 2 tane balık almıştık.Birinin adı Fahrettin diğerin adıda Cemalettindi.Hani bunların dezenfekteleri varya,hatta suya damlatınca mavi olur suyun rengi.Bigün Seço bizimkilerin suyunu değiştirmiş.Suyun rengide daha mavi olsa çok güzel olur diye düşününce 5 damla damlatması gereken dezenfektandan ne kadar damlatmış bilmiyorum.Çünkü ertesi sabah Cemalettin'i kaybetmiştik.Çok üzülmüştüm bende.Sonrada bi başka Cemalettin'im olmadı zaten:)

     
  • At 12:38 AM, Blogger crépuscule

    gamzelicim,
    oyle gercekten yapacak bisi yok :(

     
  • At 12:42 AM, Blogger crépuscule

    zilsiz zarife,
    haha ama o mavinin tonu da cok tatli valla :P
    sanirim arkadasin deniz havasi yaratmak sitemis :)))
    ben de uzuldum cemalettine :(

     
  • At 10:14 AM, Blogger Bani

    Crepcim ben staj icin yer bakiniyorum, aklinda olsun canim :)

     
  • At 3:19 AM, Blogger crépuscule

    tamam cnm ne demek ;)

     
  • At 1:33 PM, Blogger crépuscule

    saol canimm :)

     
  • At 5:35 PM, Anonymous Anonymous

    :)
    balik gelsin artik :)